D 2011

Preference žáků ZŠ praktických při volbě povolání

DOSEDLA, Martin

Základní údaje

Originální název

Preference žáků ZŠ praktických při volbě povolání

Název česky

Preference žáků ZŠ praktických při volbě povolání

Název anglicky

Preferences of Primary School Pupils in Career Choice

Autoři

DOSEDLA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

první. Brno, Inkuzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole, od s. 440-448, 8 s. 2011

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00054777

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-216-1

Klíčová slova česky

profesní orientace; ZŠ praktická; volba povolání; multimediální interaktivní aplikace

Klíčová slova anglicky

profession choice; practical primary schools; career choice; interactive multimedia applications

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 13. 4. 2012 08:03, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Příspěvek je zaměřen na oblast orientace u žáků ZŠ praktických. Ve výzkumu jsme zjišťovali, na jaký typ školy a jaké obory se žáci nejčastěji hlásí. V textu uvedená specifika žáků ZŠ praktických se odráží i v užším výběru profesí. Uvedený výzkum na školách bude dále využit k tvorbě multimediální studijní opory pro nejčastěji volené obory.

Anglicky

The paper is focused on the area of professional orientation of primary practical school pupils. The aim of the research was to investigate which types of schools pupils choose most often. The specificity of primary practical school pupils, which are mentioned in the paper, limits the possibilities of their choice of profession. The results of the research will be used for creation of a multimedia study support intended for the most frequently chosen courses.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání