2011
Metody a formy výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
KRATOCHVÍLOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Metody a formy výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Název anglicky
Methods and Forms in Education of Pupils with Special Needs
Autoři
Vydání
Učiteľovo myslenie a uvažovanie. 2011
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
vyučovací metody; vyučovací formy; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; inkluze.
Klíčová slova anglicky
educational methods; educational forms; pupil with special educational need; inclusion.
Změněno: 10. 1. 2012 15:10, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
V originále
V prezentaci byly shrnuty poznatky, které vyplynuly z výzkumného záměru „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu“ (MSM 0021622443), realizovaného na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity (řešitelka prof. M. Vítková, o aktuálním zabezpečení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve školním kurikulu. Podmínky a strategie byly komparovány s požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Anglicky
In presentation were to show really summary results from research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (resolver prof. M. Vítková, about current ensuring of pupils with special educational needs in the school curriculum. Conditions and strategies were compared with with the requirements of the Framework Educational Programme for Basic Education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|