Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{965799, author = {Zounek, Jiří and Petrová Kafková, Marcela}, keywords = {education school teacher pupil ICT readers reading library PISA 2009}, language = {cze}, title = {Vzdělávání v ČR v 21. století – školy, učitelé a žáci (čtenáři) v éře digitálních médií}, url = {http://www.mzk.cz/pro-knihovny/vzdelavani-knihovniku/kalendar-akci/konference-informacni-gramotnost}, year = {2011} }
TY - CONF ID - 965799 AU - Zounek, Jiří - Petrová Kafková, Marcela PY - 2011 TI - Vzdělávání v ČR v 21. století – školy, učitelé a žáci (čtenáři) v éře digitálních médií KW - education school teacher pupil ICT readers reading library PISA 2009 UR - http://www.mzk.cz/pro-knihovny/vzdelavani-knihovniku/kalendar-akci/konference-informacni-gramotnost N2 - Na přelomu milénia byly nastartovány procesy, které vedly k poměrně masové implementaci ICT do vzdělávání. Na počátku této „nové éry“ stály zejména dokumenty Státní informační politika - cesta k informační společnosti, Koncepce státní informační politiky ve vzdělávání či tzv. Bílá kniha. Možná si už dnes ani neuvědomujeme, co všechno se za těch posledních přibližně deset let všechno ve vzdělávání stalo či snad lépe, co vše se změnilo. Příspěvek se snaží přiblížit poslední dekádu a dění v oblasti ICT ve vzdělávání na základě kvantitativních i kvalitativních výzkumů, které mohou poměrně názorně ukázat, co se událo v poslední době ve školách, ale i mimo ně, např. ve vzdělávání dospělých. Autoři se v části svého příspěvku zaměří rovněž na žáky, které budou vnímat nejenom jako „děti školou povinné“, ale také jako čtenáře či návštěvníky knihoven. ER -
ZOUNEK, Jiří a Marcela PETROVÁ KAFKOVÁ. \textit{Vzdělávání v ČR v 21. století – školy, učitelé a žáci (čtenáři) v éře digitálních médií}. 2011.
|