KRÁTKÁ, Jana. Vliv délky praxe na kompetence a připravenost třídních učitelů. In ŠIMONÍK, O. Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 2. díl. Brno: PdF MU, 2011, s. 84-90. ISBN 978-80-210-5710-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vliv délky praxe na kompetence a připravenost třídních učitelů
Název česky Vliv délky praxe na kompetence a připravenost třídních učitelů
Název anglicky Effect of lenght of class teachers' practice on their readiness for the role
Autoři KRÁTKÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 2. díl, od s. 84-90, 7 s. 2011.
Nakladatel PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00054921
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5710-4
Klíčová slova česky role třídního učitele; délka praxe; činnosti třídního učitele; výzkum
Klíčová slova anglicky class teacher’s role; length of practice; activities of class teacher; research
Změnil Změnila: Mgr. Jana Krátká, Ph.D., učo 42028. Změněno: 17. 1. 2012 14:29.
Anotace
Příspěvek prezentuje výzkumná zjištění o vlivu délky praxe třídních učitelů na činnosti, jimiž se nejčastěji zabývají. Z odpovědí respondentů dále vyplývá, že třídní učitelé s nejdelší praxí také kladou největší důraz na pedagogické a rodičovské zkušenosti v přípravě na funkci třídního učitele.
Anotace anglicky
This paper presents research results concerning class teachers’ length of practice and its influence on the problems they most often deal with. The respondents’ answers show that class teachers with the longest practice find their pedagogical and parental experiences as the most important in their preparation for the class teacher’s role.
VytisknoutZobrazeno: 10. 5. 2024 05:06