KRÁTKÁ, Jana. Vliv délky praxe na kompetence a připravenost třídních učitelů. In ŠIMONÍK, O. Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 2. díl. Brno: PdF MU, 2011, s. 84-90. ISBN 978-80-210-5710-4. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{966111, author = {Krátká, Jana}, address = {Brno}, booktitle = {Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 2. díl}, editor = {ŠIMONÍK, O.}, keywords = {class teacher’s role; length of practice; activities of class teacher; research}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5710-4}, pages = {84-90}, publisher = {PdF MU}, title = {Vliv délky praxe na kompetence a připravenost třídních učitelů}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 966111 AU - Krátká, Jana PY - 2011 TI - Vliv délky praxe na kompetence a připravenost třídních učitelů PB - PdF MU CY - Brno SN - 9788021057104 KW - class teacher’s role KW - length of practice KW - activities of class teacher KW - research N2 - Příspěvek prezentuje výzkumná zjištění o vlivu délky praxe třídních učitelů na činnosti, jimiž se nejčastěji zabývají. Z odpovědí respondentů dále vyplývá, že třídní učitelé s nejdelší praxí také kladou největší důraz na pedagogické a rodičovské zkušenosti v přípravě na funkci třídního učitele. ER -
KRÁTKÁ, Jana. Vliv délky praxe na kompetence a připravenost třídních učitelů. In ŠIMONÍK, O. \textit{Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 2. díl}. Brno: PdF MU, 2011, s.~84-90. ISBN~978-80-210-5710-4.
|