2011
Vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním.
OPATŘILOVÁ, DagmarZákladní údaje
Originální název
Vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním.
Název česky
Vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním.
Název anglicky
Education of Students with Disabilities and Health Disadvantages
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, 298 s. 2011
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-219-2
Klíčová slova česky
zdravotní postižení; zdravotní znevýhodnění; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; základní škola; integrace; inkluze; výzkum;
Klíčová slova anglicky
Health Disabilities; Health Disadvantages; Student with Special Educational Needs; Primary schoul; Integration; Inclusion; Research
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 30. 3. 2012 09:56, Mgr. Radka Vyskočilová
V originále
Autoři odborné knihy Vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním předkládají výsledky dílčích výzkumných projektů, které byly realizovány v pátém roce výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MS 0021622443). Výzkumný záměr je uskutečňován na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity, jehož řešitelkou je prof. PhDr. Marie Vítková, CSc. Odborná kniha Vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním prezentuje aktuální informace o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní škole. Zvláštní pozornost je věnována žákům s tělesným postižením a dlouhodobým onemocněním.
Anglicky
Authors of the monograph Education of Students with Disabilities and Health Disadvantages present partial results of research projects that were implemented in the fifth year of the research project Special Needs of Pupils within the Context of the Framework Educational Programme for Elementary Education (MSM 0021622443). The research project is realized at the Faculty of Education at Masaryk University and coordinated by prof. PhDr. Marie Vítková, CSc. This monograph presents recent information on education of students with special educational needs in inclusive schools. Special attention is paid to students with disabilities and long time illnesses.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|