GAJZLEROVÁ, Lenka a Lenka HRICOVÁ. Příklady úspěšného profesního vzdělávání osob s těžkým zdravotními postižením prostřednictvím e-learningu v Badensku-Württembersku. In FRIEDMANN, Z. et al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 123-130. ISBN 978-80-210-5602-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Příklady úspěšného profesního vzdělávání osob s těžkým zdravotními postižením prostřednictvím e-learningu v Badensku-Württembersku
Název česky Příklady úspěšného profesního vzdělávání osob s těžkým zdravotními postižením prostřednictvím e-learningu v Badensku-Württembersku
Název anglicky Examples of Successful Professional Education of Persons with Profound Disabilities via E-learning in Baden-Württemberg
Autoři GAJZLEROVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí) a Lenka HRICOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, FRIEDMANN, Z. et al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce. od s. 123-130, 8 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00054932
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5602-2
Klíčová slova česky virtuální vzdělávání; těžké tělesné postižení; profesní příprava; Berufsbildungswerk (BBW); tele-kouč; Neckargemünd
Klíčová slova anglicky virtual education; profound disability; professional preparation; Berufsbildungswerk (BBW); tele-coach; Neckargemünd
Změnil Změnila: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D., učo 79581. Změněno: 15. 10. 2013 15:14.
Anotace
Kapitola je věnována problematice virtuálního (on-line) vzdělávání osob s těžkým tělesným postižením, kteří se nemohou vzdělávat, vzhledem ke svému zdravotnímu postižení, běžnou kontaktní formou. Virtuální vzdělávání přináší překonání zmiňované bariéry, a tím i možnost profesního a společenského uplatnění na trhu práce a v běžném životě, a tak z osob se zdravotním postižením, pobírajících státní příspěvky se stávají plátci daní. Vše je realizováno na základě internetu, základních vstupních a výstupních zařízení a každodenní výuky. V kapitole jsou uvedeny praktické ukázky úspěšnosti projektu na konkrétních případech studentů či absolventů. Zjištěné skutečnosti slouží jako podklad výzkumu.
Anotace anglicky
The chapter focuses on the issue of virtual (on-line) education of persons with profound disabilities who cannot be educated with traditional contact methods. Virtual education offers a way to reduce the before mentioned barrier and, therefore, a possibility of professional and social inclusion to everyday life and job opportunities. This changes beneficiaries of social support to payers. The system is based on internet, basic input and output facilities and everyday tutoring. The chapter offers examples of the project success, presents concrete students or graduates of the programme. These facts serve as a basis for the research.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 12. 10. 2024 01:19