2011
Příklady úspěšného profesního vzdělávání osob s těžkým zdravotními postižením prostřednictvím e-learningu v Badensku-Württembersku
GAJZLEROVÁ, Lenka a Lenka HRICOVÁZákladní údaje
Originální název
Příklady úspěšného profesního vzdělávání osob s těžkým zdravotními postižením prostřednictvím e-learningu v Badensku-Württembersku
Název česky
Příklady úspěšného profesního vzdělávání osob s těžkým zdravotními postižením prostřednictvím e-learningu v Badensku-Württembersku
Název anglicky
Examples of Successful Professional Education of Persons with Profound Disabilities via E-learning in Baden-Württemberg
Autoři
GAJZLEROVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí) a Lenka HRICOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, FRIEDMANN, Z. et al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce. od s. 123-130, 8 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00054932
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5602-2
Klíčová slova česky
virtuální vzdělávání; těžké tělesné postižení; profesní příprava; Berufsbildungswerk (BBW); tele-kouč; Neckargemünd
Klíčová slova anglicky
virtual education; profound disability; professional preparation; Berufsbildungswerk (BBW); tele-coach; Neckargemünd
Změněno: 15. 10. 2013 15:14, PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
V originále
Kapitola je věnována problematice virtuálního (on-line) vzdělávání osob s těžkým tělesným postižením, kteří se nemohou vzdělávat, vzhledem ke svému zdravotnímu postižení, běžnou kontaktní formou. Virtuální vzdělávání přináší překonání zmiňované bariéry, a tím i možnost profesního a společenského uplatnění na trhu práce a v běžném životě, a tak z osob se zdravotním postižením, pobírajících státní příspěvky se stávají plátci daní. Vše je realizováno na základě internetu, základních vstupních a výstupních zařízení a každodenní výuky. V kapitole jsou uvedeny praktické ukázky úspěšnosti projektu na konkrétních případech studentů či absolventů. Zjištěné skutečnosti slouží jako podklad výzkumu.
Anglicky
The chapter focuses on the issue of virtual (on-line) education of persons with profound disabilities who cannot be educated with traditional contact methods. Virtual education offers a way to reduce the before mentioned barrier and, therefore, a possibility of professional and social inclusion to everyday life and job opportunities. This changes beneficiaries of social support to payers. The system is based on internet, basic input and output facilities and everyday tutoring. The chapter offers examples of the project success, presents concrete students or graduates of the programme. These facts serve as a basis for the research.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|