STŘELEC, Stanislav. Východiska pro přípravu budoucích učitelů na kooperaci s rodiči žáků. In ŠIMONÍK, O. Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 1.Díl. Sborník příspěvků z pracovního semináře, který se konal dne 9. června 2011 na PedF MU. Brno: MSD, 2011, s. 168 -177. ISBN 978-80-210-5710-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Východiska pro přípravu budoucích učitelů na kooperaci s rodiči žáků
Název anglicky The Foundations For Prospective Teachers’ Preparation To Cooperation With Their Pupils’ Parents
Autoři STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 1.Díl. Sborník příspěvků z pracovního semináře, který se konal dne 9. června 2011 na PedF MU, od s. 168 -177, 10 s. 2011.
Nakladatel MSD
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00054935
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5710-4
Klíčová slova česky učitel; třídní učitel; rodiče žáků; kooperace; výzkumná zjištění; studenti učitelství; pregraduální příprava
Klíčová slova anglicky teacher; form teacher; pupils parents; cooperation; research findings; prospective teachers; pregraduate preparation
Změnil Změnil: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc., učo 211. Změněno: 10. 4. 2012 21:18.
Anotace
Příspěvek obsahuje poznatky z několika výzkumných sond zaměřených na spolupráci učitelů s rodiči žáků. Soubor informací vytváří orientační tematický rámec pro pregraduální přípravu studentů učitelství na specifické činnosti v této oblasti učitelské profese. Na příspěvek bude navazovat studie pojednávající o procesuálních aspektech přípravy budoucích učitelů na kooperaci s rodiči žáků.
Anotace anglicky
The paper covers research findings from a few surveys focused at teachers-pupils’ parents co-operation. The bulk of information makes a thematic framework for pre-graduate preparation of prospective teachers to specific activities within a form teacher’s profession. This paper is going to be supplemented by a study aimed at processual aspects of prospective teacherspupils’ parents co-operation.
Návaznosti
MUNI/A/1024/2010, interní kód MUNázev: Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence (Akronym: RKK)
Investor: Masarykova univerzita, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 21. 8. 2024 10:17