STŘELEC, Stanislav. K procesuálním aspektům přípravy budoucích učitelů na kooperaci s rodiči žáků. In ŠIMONÍK, O. Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 2. Díl. Sborník příspěvků z pracovního semináře, který se konal dne 12. října 2011 na PedF MU. Brno: MUNI PRESS - MSD, 2011, s. 155-163, 8 s. ISBN 978-80-210-5710-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název K procesuálním aspektům přípravy budoucích učitelů na kooperaci s rodiči žáků
Název anglicky Towards Processual Aspects Of Prospective Teachers’ Preparation To Cooperation With Their Pupils’ Parents
Autoři STŘELEC, Stanislav.
Vydání Brno, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 2. Díl. Sborník příspěvků z pracovního semináře, který se konal dne 12. října 2011 na PedF MU, od s. 155-163, 8 s. 2011.
Nakladatel MUNI PRESS - MSD
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5710-4
Klíčová slova česky budoucí učitel; kooperace; rodiče žáků; teoretická východiska; poznatky z výzkumu; doporučení; pregraduální studium
Klíčová slova anglicky prospective teacher; cooperation; pupils’ parents; theoretical foundation; research results; recommendation; pregraduate study
Změnil Změnil: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc., učo 211. Změněno: 10. 4. 2012 21:22.
Anotace
Článek se zabývá teoretickými východisky, zobecněnými nálezy z výzkumných šetření a doporučeními pro teoretickou i praktickou přípravu budoucích učitelů na spolupráci s rodiči žáků. V této souvislosti jsou hledány odpovědi na otázky - kdy a v jakém rozsahu může získat student učitelství potřebné teoretické poznatky a praktické zkušenosti pro kooperaci s rodiči žáků? Je možné získat základní praktickou průpravu k činnostem třídního učitele již v pregraduální fázi učitelského studia apod.
Anotace anglicky
The paper deals with theoretical foundations, generalized research findings and recommendations for prospective teachers’ theoretical and practical preparation to cooperation with pupils’ parents. In this context we search for the answers to questions such as – when and in what a range can a student of a teacher profession get the required knowledge and practical experience necessary for his or her cooperation with pupils’ parents. Is it possible to acquire a basic practical preparation for a form teacher’s activities already within a pre-graduate preparation process?
Návaznosti
MUNI/A/1024/2010, interní kód MUNázev: Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence (Akronym: RKK)
Investor: Masarykova univerzita, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 2. 9. 2024 04:08