Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{966198, author = {Bartoňová, Miroslava and Vítková, Marie}, address = {Ostrava}, booktitle = {Reflexe současných trendů ve speciální pedagogice}, editor = {Franiok, P., Kovářová, R. (eds.)}, keywords = {Special Education; Inclusive Education; Pupils with Special Needs; Secondary School; Teacher of Vocational Subjects}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Ostrava}, isbn = {978-80-7368-942-1}, pages = {7-16}, publisher = {Pedagogická fakulta Ostravské univerzity}, title = {Nový studijní obor Speciální pedagogika pro učitele středních škol}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 966198 AU - Bartoňová, Miroslava - Vítková, Marie PY - 2011 TI - Nový studijní obor Speciální pedagogika pro učitele středních škol PB - Pedagogická fakulta Ostravské univerzity CY - Ostrava SN - 9788073689421 KW - Special Education KW - Inclusive Education KW - Pupils with Special Needs KW - Secondary School KW - Teacher of Vocational Subjects N2 - Článek seznamuje se změnami ve společnosti, kdy se prohlubuje snaha po inkluzi žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do škol, školských zařízení, do zaměstnání a do společnosti. Se změnou pohledu na edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (inkluzivní vzdělávání) se mění postavení učitelů a speciálních pedagogů na školách a charakter jejich úkolů při edukativním procesu. Člának se zabývá analýzou úspěšnosti studijního oboru Speciální pedagogika pro učitele středních škol v kombinaci se studijním oborem Učitelství odborných předmětů pro střední školy – specializace služby, studovaném v rámci studijního programu učitelství pro střední školy v navazujícím magisterském studiu, kombinovaná forma na základě realizovaných výzkumných projektů absolventů studia. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Nový studijní obor Speciální pedagogika pro učitele středních škol. In Franiok, P., Kovářová, R. (eds.). \textit{Reflexe současných trendů ve speciální pedagogice}. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2011, s.~7-16. ISBN~978-80-7368-942-1.
|