FIALOVÁ, Ilona. Edukace žáků s diagnózou celiakie na základních školách. In Opatřilová, D. et al. Vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním. Education of Students with Disabilities and Health Disadvantages. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 103-118. ISBN 978-80-7315-219-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Edukace žáků s diagnózou celiakie na základních školách
Název anglicky Education of Students with Coeliac Disease in Elementary Schools
Autoři FIALOVÁ, Ilona (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním. Education of Students with Disabilities and Health Disadvantages, od s. 103-118, 16 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00054947
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-219-2
Klíčová slova česky chronické onemocnění; celiakie; metabolické onemocnění; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; postavení pedagoga při vzdělávání žáků s diagnózou celiakie
Klíčová slova anglicky chronic disorder; celiakie; metabolit diseas; pupil with special education needs; status of teachers in the education of pupils with diagnosis of celiac disease
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D., učo 1640. Změněno: 17. 3. 2013 21:42.
Anotace
V kapitole je prezentováno výzkumné šetření, které bylo zaměřeno na problematiku vzdělávání žáků s diagnózou celiakie na základních školách v Brně z pohledu pedagogů. Hlavním cílem výzkumu byla analýza současného stavu edukace žáků s celiakií a analýza přístupů učitelů k jejich vzdělávání. V kapitole jsou také prezentovány vybrané výsledky výzkumného šetření a vyhodnoceny stanovené hypotézy.
Anotace anglicky
The chapter presents that focused on the issue of education of pupil with the diagnosis of coeliac disease in primary schols in Brno. Respondents were teachers with experience of educating these pupils. The main objektive of this research was to analyse the current state of education of pupils with dignosis of coeliac disease in primary schools in Brno. The chapter presents selected result of the investigation.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 10:36