VÍTKOVÁ, Marie. Strategie v přípravě učitelů pro výuku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na odborném učilišti a praktických školách. In Vítková, M., Opatřilová, D. (eds.). Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. Neuvedeno. Brno: Paido, Brno, 2011, s. 550-569. ISBN 978-80-7315-216-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strategie v přípravě učitelů pro výuku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na odborném učilišti a praktických školách
Název anglicky Strategies in Preparation of Future Teachers of Students with Special Educational Needs in Vocational Education
Autoři VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Neuvedeno. Brno, Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs, od s. 550-569, 20 s. 2011.
Nakladatel Paido, Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00054963
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-216-1
Klíčová slova česky žáci se speciálními vzdělávacími potřebami střední škola odborné učiliště praktická škola učitel odborných předmětů
Klíčová slova anglicky student with special educational needs; secondary school; vocational school; practical school; vocational teacher
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Změněno: 16. 1. 2012 12:38.
Anotace
Článek se zabývá novým studijním oborem Speciální pedagogika pro učitele středních škol v kombinaci se studijním oborem Učitelství odborných předmětů pro střední školy – specializace služby, studovaném v rámci studijního programu Učitelství pro střední školy v navazujícím magisterském studiu, kombinovaná forma. Ve stati je uveden příklad výzkumného šetření na odborném učilišti a dvouleté praktické škole s cílem analyzovat problematiku výběru povolání osob se speciálními vzdělávacími potřebami
Anotace anglicky
The article presents a new field of study programme Special Education for Vocational Teachers in combination with a study programme Vocational Teaching for Secondary Schools – Services, which is a part time M.A. study programme Teaching for Secondary Schools. The article offers on example of a research at vocational school and two-year practical school with the aim to analyse the topic of carrer choice of persons with special educational needs.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 22:21