Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{966766, author = {Horká, Hana}, address = {Brno}, booktitle = {Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 2. díl.}, edition = {1.}, editor = {O. Šimoník (ed.)}, keywords = {biophiled orientation of education; crosscurricular topic; cultural; environmental education; ecological literacy; environmental/ecological competence; nature; teachers competence; undergraduate teacher training}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5710-4}, pages = {70-77}, publisher = {MU}, title = {Osvojování kompetencí pro realizaci environmentální výchovy v přípravném učitelském vzdělávání}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 966766 AU - Horká, Hana PY - 2011 TI - Osvojování kompetencí pro realizaci environmentální výchovy v přípravném učitelském vzdělávání PB - MU CY - Brno SN - 9788021057104 KW - biophiled orientation of education KW - crosscurricular topic KW - cultural KW - environmental education KW - ecological literacy KW - environmental/ecological competence KW - nature KW - teachers competence KW - undergraduate teacher training N2 - Autorka poukazuje na možnosti utváření způsobilosti úspěšně realizovat environmentální výchovu (EV), především v rámci pedagogické přípravy v oboru učitelství 1. stupně základní školy. Uvádí přehled pedagogických kompetencí a činností, které přispívají k jejich rozvoji. Předkládá problémové okruhy vzdělávání, které korespondují s principy jeho biofilní orientace. V závěru prezentuje některé výsledky ankety, v níž se studenti vyjadřovali k vybraným tématům vzdělávání. ER -
HORKÁ, Hana. Osvojování kompetencí pro realizaci environmentální výchovy v přípravném učitelském vzdělávání. In O. Šimoník (ed.). \textit{Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 2. díl.}. 1. vyd. Brno: MU, 2011, s.~70-77. ISBN~978-80-210-5710-4.
|