2011
Zkušenosti a poznatky učitelů 1. stupně ZŠ z práce s žáky se zdravotním postižením/znevýhodněním
HAVEL, Jiří a Hana FILOVÁZákladní údaje
Originální název
Zkušenosti a poznatky učitelů 1. stupně ZŠ z práce s žáky se zdravotním postižením/znevýhodněním
Název anglicky
Experience and Knowledge of Primary School Teachers of Teaching Children with Health Disabilities
Autoři
HAVEL, Jiří a Hana FILOVÁ
Vydání
Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs, 2011
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-215-4
Klíčová slova česky
Primární vzdělávání; Učitelé primární školy; inkluze; výuka žáků se speciálními vzdělávacími potřebami; zdravotní postižení; zdravotní znevýhodnění.
Klíčová slova anglicky
Primary education; primary school teacher; inclusion; education of pupils with special educational needs; health handicap; health disadvantaged.
Změněno: 17. 1. 2012 10:55, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
Abstrakta k přednášce, která obsahovala informace z výzkumu zabezpečení výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy. Zabývala se přístupy učitelů primární školy k zdravotně handicapovaným žákům v kontextu inkluzivní školy.
Anglicky
The abstact of lecture, which included the information from research focused on conditions of inclusion of pupils with health handicap or health disadvantaged in the framework primary schools, who these pupils educate in common classes. The aim was to describe the conditions of inclusion from look of teachers.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|