DOHNALOVÁ, Šárka. Sherlock Holmes as a structured drama. 2011. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Sherlock Holmes as a structured drama |
Name in Czech | Sherlock Holmes jako strukturované drama |
Name (in English) | Sherlock Holmes as a structured drama |
Authors | DOHNALOVÁ, Šárka. |
Edition | 2011. |
Other information | |
---|---|
Type of outcome | Requested lectures |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
Organization unit | Faculty of Education |
Keywords (in Czech) | četba, angličtina jako cizí jazyk, četba v cizím jazyce, mnohasmyslový přístup, strukturované drama |
Keywords in English | reading, EFL, reading in a foreign language, multi-sensory approach, structured drama |
Changed by | Changed by: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová, učo 33450. Changed: 17/1/2012 11:14. |
Abstract |
---|
Reading in a foreign language as a required part of the secondary education targetted at developing receptive skills and elarging the students vocabulry and structures available for productive skills. Structured drama as a multisensory approach enabling all the students to grasp the meaning of a text in meaningful activities. |
Abstract (in Czech) |
---|
Četba v cizím jazyce jako vyžadovaná součást středoškolského vzdělávání, jejímž cílem je rozvoj receptivních jazykových dovedností a obohacování slovní zásoby i frází později dostupných v produktivních dovednostech. Structurované drama jako mnohasmyslový přístup umožňující porozumění textu u všech žáků ve smysluplných situacích. |
Abstract (in English) |
---|
Reading in a foreign language as a required part of the secondary education targetted at developing receptive skills and elarging the students vocabulry and structures available for productive skills. Structured drama as a multisensory approach enabling all the students to grasp the meaning of a text in meaningful activities. |
PrintDisplayed: 23/9/2024 11:27