DOHNALOVÁ, Šárka. Sherlock Holmes as a structured drama. 2011.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Sherlock Holmes as a structured drama
Name in Czech Sherlock Holmes jako strukturované drama
Name (in English) Sherlock Holmes as a structured drama
Authors DOHNALOVÁ, Šárka.
Edition 2011.
Other information
Type of outcome Requested lectures
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) četba, angličtina jako cizí jazyk, četba v cizím jazyce, mnohasmyslový přístup, strukturované drama
Keywords in English reading, EFL, reading in a foreign language, multi-sensory approach, structured drama
Changed by Changed by: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová, učo 33450. Changed: 17/1/2012 11:14.
Abstract
Reading in a foreign language as a required part of the secondary education targetted at developing receptive skills and elarging the students vocabulry and structures available for productive skills. Structured drama as a multisensory approach enabling all the students to grasp the meaning of a text in meaningful activities.
Abstract (in Czech)
Četba v cizím jazyce jako vyžadovaná součást středoškolského vzdělávání, jejímž cílem je rozvoj receptivních jazykových dovedností a obohacování slovní zásoby i frází později dostupných v produktivních dovednostech. Structurované drama jako mnohasmyslový přístup umožňující porozumění textu u všech žáků ve smysluplných situacích.
Abstract (in English)
Reading in a foreign language as a required part of the secondary education targetted at developing receptive skills and elarging the students vocabulry and structures available for productive skills. Structured drama as a multisensory approach enabling all the students to grasp the meaning of a text in meaningful activities.
PrintDisplayed: 23/9/2024 11:27