Detailed Information on Publication Record
2011
Sherlock Holmes as a structured drama
DOHNALOVÁ, ŠárkaBasic information
Original name
Sherlock Holmes as a structured drama
Name in Czech
Sherlock Holmes jako strukturované drama
Name (in English)
Sherlock Holmes as a structured drama
Authors
Edition
2011
Other information
Type of outcome
Vyžádané přednášky
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Education
Keywords (in Czech)
četba, angličtina jako cizí jazyk, četba v cizím jazyce, mnohasmyslový přístup, strukturované drama
Keywords in English
reading, EFL, reading in a foreign language, multi-sensory approach, structured drama
Změněno: 17/1/2012 11:14, Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
V originále
Reading in a foreign language as a required part of the secondary education targetted at developing receptive skills and elarging the students vocabulry and structures available for productive skills. Structured drama as a multisensory approach enabling all the students to grasp the meaning of a text in meaningful activities.
In Czech
Četba v cizím jazyce jako vyžadovaná součást středoškolského vzdělávání, jejímž cílem je rozvoj receptivních jazykových dovedností a obohacování slovní zásoby i frází později dostupných v produktivních dovednostech. Structurované drama jako mnohasmyslový přístup umožňující porozumění textu u všech žáků ve smysluplných situacích.
In English
Reading in a foreign language as a required part of the secondary education targetted at developing receptive skills and elarging the students vocabulry and structures available for productive skills. Structured drama as a multisensory approach enabling all the students to grasp the meaning of a text in meaningful activities.