OPATŘILOVÁ, Dagmar. Jedinci se souběžným postižením více vadami. In HANÁK, P. a kol. Diagnostika a edukace dětí a žáků s těžkým zdravotním postižením. druhé, upravené a doplněné. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, 2011, s. 24-24. ISBN 978-80-86856-89-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jedinci se souběžným postižením více vadami.
Název česky Jedinci se souběžným postižením více vadami.
Název anglicky Individuals with multiple disabilities
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání druhé, upravené a doplněné. Praha, HANÁK, P. a kol. Diagnostika a edukace dětí a žáků s těžkým zdravotním postižením. od s. 24-24, 1 s. 2011.
Nakladatel Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055028
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-86856-89-6
Klíčová slova česky Osoba se souběžným postižením více vadami; definice; intervence; edukace; výzkum
Klíčová slova anglicky Individual with multiple disabilies; definition; intervention; education; research
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 6. 4. 2012 09:24.
Anotace
Kapitola se zabývá definicí pojmu souběžné postižení více vadami v kontextu intervence a edukace. Terminologické vymezení vychází z výzkumného šetření, které bylo realizováno v rámci výzkumného záměru.
Anotace anglicky
This chapter deals with definition of term multiple disabilities in context intervention and education. Terminological definitions proceed from the research, which was realized as a part of the research project.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 14:10