2011
Obraz jako východisko výuky dějepisu.
RODRIGUEZOVÁ, VeronikaZákladní údaje
Originální název
Obraz jako východisko výuky dějepisu.
Název česky
Obraz jako východisko výuky dějepisu
Název anglicky
Image as a resource for the tuition of history
Autoři
RODRIGUEZOVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Vybrané problémy oborové didaktiky dějepisu 4 (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů). od s. 34-52, 75 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055035
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5587-2
Klíčová slova česky
obraz; obrazová gramotnost; výukový program, tematická kooperativní výuka; integrovaná kooperativní výuka; metody a techniky dramatické výchovy; didaktika dějepisu
Klíčová slova anglicky
image; visual literacy; educational programme; thematic cooperative instruction; integrated cooperative tuition; methods and techniques of drama education; didactics of history
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 2. 3. 2012 10:16, Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
V originále
Příspěvek pojednává o možnostech využití obrazového materiálu ve výuce dějepisu. Analyzuje konkrétní případ výukového programu, zaměřeného na dějiny starověkého Egypta.
Anglicky
The article deals with the possibilities of usage of visual material in the tuition of history. It analyses a specific case of an educational programme aimed at the history of ancient Egypt.