D 2011

Obraz jako východisko výuky dějepisu.

RODRIGUEZOVÁ, Veronika

Základní údaje

Originální název

Obraz jako východisko výuky dějepisu.

Název česky

Obraz jako východisko výuky dějepisu

Název anglicky

Image as a resource for the tuition of history

Autoři

RODRIGUEZOVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Vybrané problémy oborové didaktiky dějepisu 4 (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů). od s. 34-52, 75 s. 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055035

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5587-2

Klíčová slova česky

obraz; obrazová gramotnost; výukový program, tematická kooperativní výuka; integrovaná kooperativní výuka; metody a techniky dramatické výchovy; didaktika dějepisu

Klíčová slova anglicky

image; visual literacy; educational programme; thematic cooperative instruction; integrated cooperative tuition; methods and techniques of drama education; didactics of history

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 2. 3. 2012 10:16, Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek pojednává o možnostech využití obrazového materiálu ve výuce dějepisu. Analyzuje konkrétní případ výukového programu, zaměřeného na dějiny starověkého Egypta.

Anglicky

The article deals with the possibilities of usage of visual material in the tuition of history. It analyses a specific case of an educational programme aimed at the history of ancient Egypt.