FROSTOVÁ, Jana. Changes of the quality of voice in nursery school teachers measured by the DSI and VHI methods: Evaluation on completion of a training programme. In Řehulka, Evžen. SCHOOL AND HEALTH 21 Health Literacy Through Education. 1. vyd. Brno: Masaryk University, 2011, s. 149-160. ISBN 978-80-210-5720-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Changes of the quality of voice in nursery school teachers measured by the DSI and VHI methods: Evaluation on completion of a training programme
Název česky Změny kvality hlasu u učitelek mateřských škol měřené DSI : zhodnocení po tréninkovém programu
Autoři FROSTOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, SCHOOL AND HEALTH 21 Health Literacy Through Education, od s. 149-160, 12 s. 2011.
Nakladatel Masaryk University
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 30200 3.2 Clinical medicine
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055058
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5720-3
Klíčová slova česky hlas; učitelky mateřských škol; hlasová hygiena; tréninkový program; hodnocení hlasu; Dysphonia Severity Index
Klíčová slova anglicky voice; nursery school teachers; voice hygiene; a preventive voice program; evaluation of voice; Dysphonia Severity Index.
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. MgA. Jana Frostová, Ph.D., učo 2369. Změněno: 24. 11. 2013 12:08.
Anotace
The present study continues the preceding phases of research. Its goal is to investigate changes of the quality of voice by means of the standard DSI (Dysphonia Severity Index) method. The autoress summarizes the experience of applying a preventive voice program in the group of 43 nursery school (women) teachers.
Anotace česky
Přednesená studie navazuje na předchozí etapy šetření, orientovaného na zkoumání změn kvality hlasu pomocí standardní metody DSI (Dysphonia Severity Index) a dotazníku VHI. Autorka ve své přednášce shrnuje zkušenosti z aplikace preventivního hlasového programu u skupiny 43 učitelek mateřských škol.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 02:40