BOČKOVÁ, Barbora. Analýza morfologické a syntaktické složky u dětí předškolního věku. In OPATŘILOVÁ, D. et al. Vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním. Education of Students with Disabilities and Health Disadvantages. 1. vyd. Brno: Paido, 2011, s. 241-251, 10 s. ISBN 978-80-210-5708-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza morfologické a syntaktické složky u dětí předškolního věku
Název anglicky Analysis of Morphological and Syntactic Levels of the Speech in Pre-school Children
Autoři BOČKOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, OPATŘILOVÁ, D. et al. Vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním. Education of Students with Disabilities and Health Disadvantages. od s. 241-251, 10 s. 2011.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055086
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5708-1
Klíčová slova česky dítě předškolního věku; narušená komunikační schopnost; speciálně pedagogická diagnostika; morfologická složka; syntaktická složka
Klíčová slova anglicky pre-school childre; impaired communication ability; speech therapy diagnostics; morphological level; syntactical level
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D., učo 67483. Změněno: 23. 1. 2012 13:19.
Anotace
V kapitole jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření, které bylo zaměřeno na analýzu komunikační schopnosti dětí předškolního věku. Dominantním cílem výzkumu byla analýza gramatické a syntaktické složky u dětí, u nichž byla diagnostikována narušená komunikační schopnost. Analýza uvedených oblastí pak byla provedena také u skupiny kontrolní, tedy u dětí intaktních.
Anotace anglicky
The chapter presents resultsof research that analysed the communication ability of pre-school children. The aim was to analyse the grammatical and syntactic speech levels of children with impaired communication ability. The analysis of both levels was also implemented in the control group of children without the impairments.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 3. 5. 2024 17:11