BOČKOVÁ, Barbora a Jiřina KLENKOVÁ. Lexikální a morfologicko-syntaktická složka u dětí s tělesným postižením. In OPATŘILOVÁ, D. et al. Vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním. Education of Students with Disabilities and Health Disadvantages. 1. vyd. Brno: Paido, 2011, s. 227-239, 12 s. ISBN 978-80-7315-219-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Lexikální a morfologicko-syntaktická složka u dětí s tělesným postižením
Název anglicky Lexical, Morphological and Syntactic Speech Components in Children with Physical Disabilities
Autoři BOČKOVÁ, Barbora (203 Česká republika, domácí) a Jiřina KLENKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, OPATŘILOVÁ, D. et al. Vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním. Education of Students with Disabilities and Health Disadvantages. od s. 227-239, 12 s. 2011.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055089
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-219-2
Klíčová slova česky dítě předškolního věku; vývoj řeči; dítě s tělesným postižením; narušená komunikační schopnost; logopedická diagnostika; diagnostika narušeného vývoje řeči
Klíčová slova anglicky pre-school age children; speech development; children with physical disabilities; impaired communication ability; speech therapy diagnostics; development diagnostics
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D., učo 1372. Změněno: 19. 2. 2013 13:08.
Anotace
V kapitole jsou zpracovány výsledky výzkumu v oblasti vývoje řeči u dětí předškolního věku. Prezentovaný výzkum se zaměřil na zjištění lexikální a morfologicko-syntaktické jazykové roviny u dětí s tělesným postižením a dětí intaktních.
Anotace anglicky
The chapter presents the results of research focused on speech development of pre-school age children. Presented research focused on lexical and morphosyntactic language levels of both children with physical disabilities and without.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 5. 2024 12:53