GRENAROVÁ, Renée. Hodnocení a diferencovaný přístup k žákům s SPU ve výuce ruskému jazyku v pedagogickém výzkumu. In Lucká, M. Meranie vedomostí ako súčasť zvyšovania kvality vzdelávania. Zborník príspevkov konferencie s medzinárodnou účasťou. 1. vyd. Trnava: Typi Universitatis Tyrnaviensis © 2011, 2011, s. 56-62, 180 s. ISBN 978-80-8082-509-6. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{967975, author = {Grenarová, Renée}, address = {Trnava}, booktitle = {Meranie vedomostí ako súčasť zvyšovania kvality vzdelávania. Zborník príspevkov konferencie s medzinárodnou účasťou}, edition = {1. vyd.}, editor = {Lucká, M.}, keywords = {Assessment; Differentiated Approach; Pupils with SLD; Russian Language Teaching; Educational Research}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Trnava}, isbn = {978-80-8082-509-6}, pages = {56-62}, publisher = {Typi Universitatis Tyrnaviensis © 2011}, title = {Hodnocení a diferencovaný přístup k žákům s SPU ve výuce ruskému jazyku v pedagogickém výzkumu}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 967975 AU - Grenarová, Renée PY - 2011 TI - Hodnocení a diferencovaný přístup k žákům s SPU ve výuce ruskému jazyku v pedagogickém výzkumu PB - Typi Universitatis Tyrnaviensis © 2011 CY - Trnava SN - 9788080825096 KW - Assessment KW - Differentiated Approach KW - Pupils with SLD KW - Russian Language Teaching KW - Educational Research N2 - Příspěvek přináší výsledky výzkumu, který autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM 0021622443. Autorka prezentuje na příkladu ruštiny výsledky pedagogického výzkumu k problematice hodnocení v cizojazyčném vyučování. Ve stati je prezentován výzkum provedený na 2. stupni základních škol v Jihomoravském kraji. ER -
GRENAROVÁ, Renée. Hodnocení a diferencovaný přístup k žákům s SPU ve výuce ruskému jazyku v pedagogickém výzkumu. In Lucká, M. \textit{Meranie vedomostí ako súčasť zvyšovania kvality vzdelávania. Zborník príspevkov konferencie s medzinárodnou účasťou}. 1. vyd. Trnava: Typi Universitatis Tyrnaviensis © 2011, 2011, s.~56-62, 180 s. ISBN~978-80-8082-509-6.
|