GRENAROVÁ, Renée. Hodnocení a diferencovaný přístup k žákům s SPU ve výuce ruskému jazyku v pedagogickém výzkumu. In Lucká, M. Meranie vedomostí ako súčasť zvyšovania kvality vzdelávania. Zborník príspevkov konferencie s medzinárodnou účasťou. 1. vyd. Trnava: Typi Universitatis Tyrnaviensis © 2011, 2011, s. 56-62, 180 s. ISBN 978-80-8082-509-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hodnocení a diferencovaný přístup k žákům s SPU ve výuce ruskému jazyku v pedagogickém výzkumu
Název česky Hodnocení a diferencovaný přístup k žákům s SPU ve výuce ruskému jazyku v pedagogickém výzkumu
Název anglicky Assessment and Differentiated Approach to Pupils with SLD in Russian Language Teaching in Educational Research
Autoři GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Trnava, Meranie vedomostí ako súčasť zvyšovania kvality vzdelávania. Zborník príspevkov konferencie s medzinárodnou účasťou, od s. 56-62, 180 s. 2011.
Nakladatel Typi Universitatis Tyrnaviensis © 2011
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055124
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-8082-509-6
Klíčová slova česky Hodnocení; diferencovaný přístup; žáci s SPU; výuka ruskému jazyku; pedagogický výzkum
Klíčová slova anglicky Assessment; Differentiated Approach; Pupils with SLD; Russian Language Teaching; Educational Research
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 28. 3. 2013 21:57.
Anotace
Příspěvek přináší výsledky výzkumu, který autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM 0021622443. Autorka prezentuje na příkladu ruštiny výsledky pedagogického výzkumu k problematice hodnocení v cizojazyčném vyučování. Ve stati je prezentován výzkum provedený na 2. stupni základních škol v Jihomoravském kraji.
Anotace anglicky
The paper brings the analysis of the results of an experimental qualitative research study the autor realized within the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Basic Education MSM 0021622443. The author gives the example of the Russian results of educational research on the issue of evaluation in foreign language teaching. The article describes research in teaching Russian language at lower secondary schools in South Moravian region.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 6. 9. 2024 14:52