a 2011

Hodnocení a diferencovaný přístup k žákům s SPU ve výuce ruskému jazyku v pedagogickém výzkumu

GRENAROVÁ, Renée

Basic information

Original name

Hodnocení a diferencovaný přístup k žákům s SPU ve výuce ruskému jazyku v pedagogickém výzkumu

Name in Czech

Hodnocení a diferencovaný přístup k žákům s SPU ve výuce ruskému jazyku v pedagogickém výzkumu

Name (in English)

Assessment and Differentiated Approach to Pupils with SLD in Russian Language Teaching in Educational Research

Edition

Meranie vedomostí ako súčasť zvyšovania kvality vzdelávania, 2011

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Konferenční abstrakt

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-8082-478-5

Keywords (in Czech)

Hodnocení; diferencovaný přístup; žáci s SPU; výuka ruskému jazyku; pedagogický výzkum

Keywords in English

Assessment; Differentiated Approach; Pupils with SLD; Russian Language Teaching; Educational Research
Změněno: 25/1/2012 12:52, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.

Abstract

V originále

Příspěvek přináší výsledky výzkumu, který autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM 0021622443. Autorka prezentuje na příkladu ruštiny výsledky pedagogického výzkumu k problematice hodnocení v cizojazyčném vyučování.

In English

The paper brings the analysis of the results of an experimental qualitative research study the autor realized within the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Basic Education MSM 0021622443. The author gives the example of the Russian results of educational research on the issue of evaluation in foreign language teaching.

Links

MSM0021622443, plan (intention)
Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education