Detailed Information on Publication Record
2011
Hodnocení a diferencovaný přístup k žákům s SPU ve výuce ruskému jazyku v pedagogickém výzkumu
GRENAROVÁ, RenéeBasic information
Original name
Hodnocení a diferencovaný přístup k žákům s SPU ve výuce ruskému jazyku v pedagogickém výzkumu
Name in Czech
Hodnocení a diferencovaný přístup k žákům s SPU ve výuce ruskému jazyku v pedagogickém výzkumu
Name (in English)
Assessment and Differentiated Approach to Pupils with SLD in Russian Language Teaching in Educational Research
Authors
Edition
Meranie vedomostí ako súčasť zvyšovania kvality vzdelávania, 2011
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Konferenční abstrakt
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-8082-478-5
Keywords (in Czech)
Hodnocení; diferencovaný přístup; žáci s SPU; výuka ruskému jazyku; pedagogický výzkum
Keywords in English
Assessment; Differentiated Approach; Pupils with SLD; Russian Language Teaching; Educational Research
Změněno: 25/1/2012 12:52, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.
V originále
Příspěvek přináší výsledky výzkumu, který autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM 0021622443. Autorka prezentuje na příkladu ruštiny výsledky pedagogického výzkumu k problematice hodnocení v cizojazyčném vyučování.
In English
The paper brings the analysis of the results of an experimental qualitative research study the autor realized within the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Basic Education MSM 0021622443. The author gives the example of the Russian results of educational research on the issue of evaluation in foreign language teaching.
Links
MSM0021622443, plan (intention) |
|