HAVEL, Jiří a Hana FILOVÁ. Zkušenosti a poznatky škol z práce s žáky se zdravotním postižením/znevýhodněním na 1. stupni ZŠ. In Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V. Education of Pupils with Special Educational Needs V. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 45-61. ISBN 978-80-210-5709-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zkušenosti a poznatky škol z práce s žáky se zdravotním postižením/znevýhodněním na 1. stupni ZŠ
Název anglicky Experience and Knowledge of Schools from Education of Pupils with Health Handicap/Disadvantaged in Primary School
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V. Education of Pupils with Special Educational Needs V. od s. 45-61, 17 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055141
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5709-8
Klíčová slova česky primární vzdělávání; učitelé primární školy; inkluze; výuka žáků se speciálními vzdělávacími potřebami; zdravotní postižení; zdravotní znevýhodnění
Klíčová slova anglicky primary education; primary school teacher; inclusion; education of pupils with special educational needs; health handicap; health disadvantaged
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 3. 2. 2012 12:36.
Anotace
Tato kapitola přináší informace z výzkumného šetření zaměřeného na podmínky inkluze žáků se zdravotním postižením a znevýhodněním v rámci škol, které tyto žáky vzdělávají na 1. stupni základní školy v běžných třídách. Cílem bylo zmapovat některé aspekty, jak konkrétně tyto instituce inkluzi zabezpečují.
Anotace anglicky
This chapter deals the information about research focused on conditions of inclusion of pupils with health handicap or health disadvantaged in the framework primary schools, who these pupils educate in common classes. The aim was to describe some aspects, how the inclusion is provided in this concrete school.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 15. 5. 2024 04:22