2011
Zkušenosti a poznatky škol z práce s žáky se zdravotním postižením/znevýhodněním na 1. stupni ZŠ
HAVEL, Jiří a Hana FILOVÁZákladní údaje
Originální název
Zkušenosti a poznatky škol z práce s žáky se zdravotním postižením/znevýhodněním na 1. stupni ZŠ
Název anglicky
Experience and Knowledge of Schools from Education of Pupils with Health Handicap/Disadvantaged in Primary School
Autoři
HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V. Education of Pupils with Special Educational Needs V. od s. 45-61, 17 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055141
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5709-8
Klíčová slova česky
primární vzdělávání; učitelé primární školy; inkluze; výuka žáků se speciálními vzdělávacími potřebami; zdravotní postižení; zdravotní znevýhodnění
Klíčová slova anglicky
primary education; primary school teacher; inclusion; education of pupils with special educational needs; health handicap; health disadvantaged
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 3. 2. 2012 12:36, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
Tato kapitola přináší informace z výzkumného šetření zaměřeného na podmínky inkluze žáků se zdravotním postižením a znevýhodněním v rámci škol, které tyto žáky vzdělávají na 1. stupni základní školy v běžných třídách. Cílem bylo zmapovat některé aspekty, jak konkrétně tyto instituce inkluzi zabezpečují.
Anglicky
This chapter deals the information about research focused on conditions of inclusion of pupils with health handicap or health disadvantaged in the framework primary schools, who these pupils educate in common classes. The aim was to describe some aspects, how the inclusion is provided in this concrete school.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|