2011
Žák se sluchovým postižením v prostředí inkluzivní základní školy
DOLEŽALOVÁ, Lenka a Lenka HRICOVÁZákladní údaje
Originální název
Žák se sluchovým postižením v prostředí inkluzivní základní školy
Název anglicky
Pupil with Hearing Impairment in Inclusive Environment of Primary School
Autoři
DOLEŽALOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí) a Lenka HRICOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Klenková, J., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení.Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities. od s. 165-172, 8 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055146
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5731-9
Klíčová slova česky
Inkluzivní škola; 1. stupeň základní školy; žák se sluchovým postižením; případová studie.
Klíčová slova anglicky
Inclusive school; primary school; pupil with hearing impairment; case study.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 27. 2. 2013 09:58, PhDr. Lenka Vrbecká Doležalová, Ph.D.
V originále
V předkládané kapitole, která je jedním z výstupů komplexního výzkumu, probíhajícího od podzimu roku 2009 a zaměřeného na analýzu podmínek vzdělávání a přístupů k žákům se sluchovým postižením v prostředí inkluzivní školy, jsou představeny dvě případové studie žáků se sluchovým postižením, kteří jsou integrováni na prvním stupni dvou běžných základních škol. Případové studie se podrobně zaměřují na rozbor situace, kdy je žák integrován, a to z různých úhlů pohledu.
Anglicky
The following chapter, which is one of the results of the complex research realized from autumn 2009 and focused on the analysis of the conditions of education of pupils with hearing impairment and attitudes to pupils with hearing impairment in the environment of inclusive school, presents two case studies of pupils with hearing impairment, who are integrated at mainstream primary schools. The case studies focused in detail on the analysis of the situation of integrated pupils, it offers multiple points of view.
Návaznosti
MUNI/A/1021/2010, interní kód MU |
|