C 2011

Individualizace a diferenciace vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice

BARTOŇOVÁ, Miroslava a Soňa CHALOUPKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Individualizace a diferenciace vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice

Název česky

Individualizace a diferenciace vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice

Název anglicky

Individualization and Differentiation of Teaching Process in Elementary Schools for Pupils with Mild Intellectual Disabilities in the Czech Republic

Autoři

BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí) a Soňa CHALOUPKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, KLENKOVÁ, J.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení Inclusive Education Provisions for Different Age Groups and Disabilities, od s. 251-260, 10 s. 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055149

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5731-9

Klíčová slova česky

lehké mentální postižení; vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením; základní škola praktická; vyučovací proces; skupinové vyučování; individuální výuka

Klíčová slova anglicky

mild intellectual disability; education of pupils with mild intellectual disability; elementary school for pupils with mild intellectual disabilities; teaching process; group teaching; individual tutoring
Změněno: 2. 3. 2014 21:30, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola je zaměřena na uplatnění procesu individualizace a diferenciace vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice. V kapitole je představen výzkum, který byl realizován v základních školách praktických v České republice v roce 2011. Jsou zde vyhodnoceny dílčí výsledky a prezentovány závěry šetření.

Anglicky

The chapter deals with the application of individualization and differentiation of teaching process in elementary schools for pupils with mild intellectual disabilities in the Czech Republic. The chapter presents a research, which was realized at elementary schools for pupils with mild intellectual disabilities in the Czech Republic in the year 2011. It offers interpretation of partial results and presented conclusions of research.

Návaznosti

MUNI/A/1021/2010, interní kód MU
Název: Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení (Akronym: IVZVSDP)
Investor: Masarykova univerzita, Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty