2011
Individualizace a diferenciace vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice
BARTOŇOVÁ, Miroslava a Soňa CHALOUPKOVÁZákladní údaje
Originální název
Individualizace a diferenciace vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice
Název česky
Individualizace a diferenciace vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice
Název anglicky
Individualization and Differentiation of Teaching Process in Elementary Schools for Pupils with Mild Intellectual Disabilities in the Czech Republic
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí) a Soňa CHALOUPKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, KLENKOVÁ, J.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení Inclusive Education Provisions for Different Age Groups and Disabilities, od s. 251-260, 10 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055149
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5731-9
Klíčová slova česky
lehké mentální postižení; vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením; základní škola praktická; vyučovací proces; skupinové vyučování; individuální výuka
Klíčová slova anglicky
mild intellectual disability; education of pupils with mild intellectual disability; elementary school for pupils with mild intellectual disabilities; teaching process; group teaching; individual tutoring
Změněno: 2. 3. 2014 21:30, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
Kapitola je zaměřena na uplatnění procesu individualizace a diferenciace vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice. V kapitole je představen výzkum, který byl realizován v základních školách praktických v České republice v roce 2011. Jsou zde vyhodnoceny dílčí výsledky a prezentovány závěry šetření.
Anglicky
The chapter deals with the application of individualization and differentiation of teaching process in elementary schools for pupils with mild intellectual disabilities in the Czech Republic. The chapter presents a research, which was realized at elementary schools for pupils with mild intellectual disabilities in the Czech Republic in the year 2011. It offers interpretation of partial results and presented conclusions of research.
Návaznosti
MUNI/A/1021/2010, interní kód MU |
|