BARTOŇOVÁ, Miroslava a Soňa CHALOUPKOVÁ. Individualizace a diferenciace vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice. In KLENKOVÁ, J.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení Inclusive Education Provisions for Different Age Groups and Disabilities. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 251-260. ISBN 978-80-210-5731-9. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{968135, author = {Bartoňová, Miroslava and Chaloupková, Soňa}, address = {Brno}, booktitle = {KLENKOVÁ, J.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení Inclusive Education Provisions for Different Age Groups and Disabilities}, edition = {1.}, keywords = {mild intellectual disability; education of pupils with mild intellectual disability; elementary school for pupils with mild intellectual disabilities; teaching process; group teaching; individual tutoring}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5731-9}, pages = {251-260}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Individualizace a diferenciace vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 968135 AU - Bartoňová, Miroslava - Chaloupková, Soňa PY - 2011 TI - Individualizace a diferenciace vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057319 KW - mild intellectual disability KW - education of pupils with mild intellectual disability KW - elementary school for pupils with mild intellectual disabilities KW - teaching process KW - group teaching KW - individual tutoring N2 - Kapitola je zaměřena na uplatnění procesu individualizace a diferenciace vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice. V kapitole je představen výzkum, který byl realizován v základních školách praktických v České republice v roce 2011. Jsou zde vyhodnoceny dílčí výsledky a prezentovány závěry šetření. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava a Soňa CHALOUPKOVÁ. Individualizace a diferenciace vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice. In \textit{KLENKOVÁ, J.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení Inclusive Education Provisions for Different Age Groups and Disabilities}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s.~251-260. ISBN~978-80-210-5731-9.
|