Srovnání osobností politických značek ČSSD, ODS a lídrů těchto stran
ŽIŽLAVSKÝ, Michal a Otto EIBL. Srovnání osobností politických značek ČSSD, ODS a lídrů těchto stran. Sociální studia. Brno: Masarykova univerzita, 2011, roč. 8, č. 3, s. 67-98. ISSN 1214-813X. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Srovnání osobností politických značek ČSSD, ODS a lídrů těchto stran |
Název anglicky | Comparison of the Political Brand Personalities of the Czech Social Democratic Party, the Civic Democratic Party and Their Leaders |
Autoři | ŽIŽLAVSKÝ, Michal (203 Česká republika, domácí) a Otto EIBL (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Sociální studia, Brno, Masarykova univerzita, 2011, 1214-813X. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Článek v odborném periodiku |
Obor | 50601 Political science |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14230/11:00055179 |
Organizační jednotka | Fakulta sociálních studií |
Klíčová slova česky | politický marketing; branding; značka; osobnost značky; leader; ODS; ČSSD |
Klíčová slova anglicky | political marketing; branding; brand; brand personality; leader; ODS; ČSSD |
Štítky | rivok |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnil: Mgr. Otto Eibl, Ph.D., učo 65581. Změněno: 30. 1. 2012 12:00. |
Anotace |
---|
Branding se stal jedním z nejpopulárnějších nástrojů, který je využíván v politickém marketingu. Mimo jeho praktické využití poskytuje branding poskytuje analytický rámec, kterým je možné nahlížet na politické strany a na to, jak jsou vnímány voliči. Tento text zkoumá (za využití pro české prostředí modifikované škály Jennifer Aaker), jakým způsobem jsou vnímány osobnosti stran ČSSD a ODS; výsledky jsou pak srovnány s tím, jak jsou vnímány osobnosti lídrů těchto stran. |
Anotace anglicky |
---|
Branding has recently become one of the most popular tools used by political marketers. In addition to its practical use, the branding approach to political marketing also offers new possibilities to political scientists researching how political brands are perceived by voters. One such tool is the concept of brand personality. This paper uses the brand personality concept to compare the brand personalities of the two main Czech political parties – the Czech Social Democratic Party and the Civic Democratic Party – and their leaders. To do so, it uses Jennifer Aaker’s five-dimensional brand personality scale modified to for use on political brands and within the Czech political environment. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622407, záměr | Název: Politické strany a reprezentace zájmů v soudobých evropských demokraciích |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Politické strany a reprezentace zájmů v soudobých evropských demokraciích |
VytisknoutZobrazeno: 20. 7. 2024 02:33