HRBÁČEK, Jiří. Using distance study supports in face-to-face education. Technologia vzdelavania. Vedecko-pedagogicky casopis. Nitra , Slovensko: SLOVDIDAC, 2011, roč. 19, č. 1, s. 13-18. ISSN 1335-003X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Using distance study supports in face-to-face education
Název česky Využití distančních studijních opor v prezenční výuce
Autoři HRBÁČEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Technologia vzdelavania. Vedecko-pedagogicky casopis, Nitra , Slovensko, SLOVDIDAC, 2011, 1335-003X.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055186
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Distanční studijní opory; Distanční vzdělávání; Prezenční výuka; Efektivita výuky
Klíčová slova anglicky Distance study supports;Distance Learning; Full time teaching; efectivity of teachichg
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Změněno: 29. 2. 2012 20:44.
Anotace
This paper deals on new study supports the use of distance education in full-time teaching. The described method is the result of years of research, for which he was created by this method. Improves the individualisation of education, and teaching becomes more effective. The paper presents results of research conducted during the implementation of this method in teaching information technology at the Pedagogical Faculty of Masaryk University in Brno. Published in the on-line version (ISSN 1338-1202), http:// technologiavzdelavania.ukf.sk
Anotace česky
Článek pojednává o novém způsobu využití distančních studijních opor v prezenční výuce. Popsaný způsob je výsledkem několikaletého výzkumu, na základě kterého byla vytvořena tato metoda. Zlepšuje individualizaci vzdělávání, a výuka se stává efektivnější. Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu, prováděného při implementaci této metody do výuky informačních technologií na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Zveřejněno i v on-line verzi (ISSN 1338-1202), http://technologiavzdelavania.ukf.sk
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 02:32