C 2011

Komparace inkluzivních přístupů učitelů v běžných MŠ a ZŠ u žáků s tělesným postižením

OPATŘILOVÁ, Dagmar

Základní údaje

Originální název

Komparace inkluzivních přístupů učitelů v běžných MŠ a ZŠ u žáků s tělesným postižením

Název česky

Komparace inkluzivních přístupů učitelů v běžných MŠ a ZŠ u žáků s tělesným postižením

Název anglicky

Comparison of Inclusive accsess of Teachers in common Nursery schools and Primary schools in pupils with physical disabilities

Autoři

OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

první. Brno, Klenková, J., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities, od s. 185-194, 10 s. Odborná hniha, 2011

Nakladatel

MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055190

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5731-9

Klíčová slova česky

Mateřská škola; základní škola; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; tělesné postižení; podmínky integrace; organizační zajištění; materiální zajištění;

Klíčová slova anglicky

Nursery school; primary school; pupil with special educational needs; physical disabilities; conditions of integration; organisational provision; material provision;

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 27. 3. 2012 08:44, doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola se zabývá srovnáním inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením v mateřských a základních školách. Prezentuje část z výzkumu, který se zabýval současným stavem integrovaných žáků s tělesným postižením v základních školách v ČR.

Anglicky

This chapter is oriented on comparison of inclusive education of pupils with physical disability in nursery schools and primary schools. The article presents a part of research which deals with the integration of pupils with physical disability at primary schools in the Czech republic.

Návaznosti

MUNI/A/1021/2010, interní kód MU
Název: Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení (Akronym: IVZVSDP)
Investor: Masarykova univerzita, Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty