OPATŘILOVÁ, Dagmar. Komparace inkluzivních přístupů učitelů v běžných MŠ a ZŠ u žáků s tělesným postižením. In Klenková, J., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities. první. Brno: MU, 2011, s. 185-194. Odborná hniha. ISBN 978-80-210-5731-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komparace inkluzivních přístupů učitelů v běžných MŠ a ZŠ u žáků s tělesným postižením
Název česky Komparace inkluzivních přístupů učitelů v běžných MŠ a ZŠ u žáků s tělesným postižením
Název anglicky Comparison of Inclusive accsess of Teachers in common Nursery schools and Primary schools in pupils with physical disabilities
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Brno, Klenková, J., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities, od s. 185-194, 10 s. Odborná hniha, 2011.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055190
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5731-9
Klíčová slova česky Mateřská škola; základní škola; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; tělesné postižení; podmínky integrace; organizační zajištění; materiální zajištění;
Klíčová slova anglicky Nursery school; primary school; pupil with special educational needs; physical disabilities; conditions of integration; organisational provision; material provision;
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 27. 3. 2012 08:44.
Anotace
Kapitola se zabývá srovnáním inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením v mateřských a základních školách. Prezentuje část z výzkumu, který se zabýval současným stavem integrovaných žáků s tělesným postižením v základních školách v ČR.
Anotace anglicky
This chapter is oriented on comparison of inclusive education of pupils with physical disability in nursery schools and primary schools. The article presents a part of research which deals with the integration of pupils with physical disability at primary schools in the Czech republic.
Návaznosti
MUNI/A/1021/2010, interní kód MUNázev: Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení (Akronym: IVZVSDP)
Investor: Masarykova univerzita, Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 3. 9. 2024 09:25