HRBÁČEK, Jiří. Využití interaktivních výukových opor s připojenými externími systémy ve výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. In FRIEDMANN, Z. et al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 49-55, 6 s. ISBN 978-80-210-5602-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití interaktivních výukových opor s připojenými externími systémy ve výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Název česky Využití interaktivních výukových opor s připojenými externími systémy ve výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Název anglicky Using interactive teaching supports connected with external systems for teaching children with special educational needs
Autoři HRBÁČEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, FRIEDMANN, Z. et al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce. od s. 49-55, 6 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14210/11:00055191
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-210-5602-2
Klíčová slova česky MyIMLE systém; Flash animace;výzkum vlivu na motivaci ke studiu
Klíčová slova anglicky MyIMLE system; flash animation; research on the impact on motivation to study
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Změněno: 22. 1. 2013 17:48.
Anotace
Článek ukazuje výsledky výzkumu možností využití připojení externích systémů k výukovým oporám ve vztahu ke studentům se speciálními potřebami. Na základě kvalitativního zkoumání byl zjišťován vliv využití externích systémů na motivaci žáků.
Anotace anglicky
The article shows the results of research on the use of external systems connecting to the supporters of the teaching in relation to students with special needs. Based on the qualitative study investigated the influence of external systems use to motivate students.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 12. 6. 2024 21:42