2011
Využití interaktivních výukových opor s připojenými externími systémy ve výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
HRBÁČEK, JiříZákladní údaje
Originální název
Využití interaktivních výukových opor s připojenými externími systémy ve výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Název česky
Využití interaktivních výukových opor s připojenými externími systémy ve výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Název anglicky
Using interactive teaching supports connected with external systems for teaching children with special educational needs
Autoři
HRBÁČEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, FRIEDMANN, Z. et al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce. od s. 49-55, 6 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14210/11:00055191
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-210-5602-2
Klíčová slova česky
MyIMLE systém; Flash animace;výzkum vlivu na motivaci ke studiu
Klíčová slova anglicky
MyIMLE system; flash animation; research on the impact on motivation to study
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 22. 1. 2013 17:48, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
V originále
Článek ukazuje výsledky výzkumu možností využití připojení externích systémů k výukovým oporám ve vztahu ke studentům se speciálními potřebami. Na základě kvalitativního zkoumání byl zjišťován vliv využití externích systémů na motivaci žáků.
Anglicky
The article shows the results of research on the use of external systems connecting to the supporters of the teaching in relation to students with special needs. Based on the qualitative study investigated the influence of external systems use to motivate students.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|