C 2011

Využití interaktivních výukových opor s připojenými externími systémy ve výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

HRBÁČEK, Jiří

Základní údaje

Originální název

Využití interaktivních výukových opor s připojenými externími systémy ve výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Název česky

Využití interaktivních výukových opor s připojenými externími systémy ve výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Název anglicky

Using interactive teaching supports connected with external systems for teaching children with special educational needs

Autoři

HRBÁČEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Brno, FRIEDMANN, Z. et al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce. od s. 49-55, 6 s. 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14210/11:00055191

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-210-5602-2

Klíčová slova česky

MyIMLE systém; Flash animace;výzkum vlivu na motivaci ke studiu

Klíčová slova anglicky

MyIMLE system; flash animation; research on the impact on motivation to study

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 22. 1. 2013 17:48, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek ukazuje výsledky výzkumu možností využití připojení externích systémů k výukovým oporám ve vztahu ke studentům se speciálními potřebami. Na základě kvalitativního zkoumání byl zjišťován vliv využití externích systémů na motivaci žáků.

Anglicky

The article shows the results of research on the use of external systems connecting to the supporters of the teaching in relation to students with special needs. Based on the qualitative study investigated the influence of external systems use to motivate students.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání