2011
Využití distančních studijních opor v prezenční výuce
HRBÁČEK, JiříZákladní údaje
Originální název
Využití distančních studijních opor v prezenční výuce
Název česky
Využití distančních studijních opor v prezenční výuce
Název anglicky
Use distance study supports in face to face education
Autoři
HRBÁČEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
první. Brno, 134 s. 2011
Nakladatel
MSD, spol. s r.o., Brno
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055192
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7392-168-2
Klíčová slova česky
Distanční studijní opory; heterogenní model výuky; výzkum efektivity výuky; prezenční výuka; blended learning
Klíčová slova anglicky
Distance learning support;heterogeneous model of teaching; research teaching effectiveness;teaching full time ; blended learning
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 22. 1. 2013 17:46, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
V originále
Publikace se zabývá možností využití blended learningu v prezenční výuce. Popisuje výsledky výzkumu efektivity využití studijních opor v prezenční výuce při výuce elektrotechniky a elektroniky na středních průmyslových školách v Čechách i na Slovensku. Definuje heterogenní model výuky pro její jednotlivé formy a pomocí něj pak dokazuje některé hypotézy výzkumu.
Anglicky
The publication deals with the possibility of using blended learning in full-time teaching. Describes research study supports the effectiveness of the use of full-time teaching in the classroom Electrical Engineering and industrial electronics at secondary schools in the Czech and Slovak. Defines the heterogeneous model for teaching the various forms and then use it to prove some research hypotheses.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|