HRBÁČEK, Jiří. Efficiency of using blended learning in education of technical subjects. In Miroslav Ondrejevič, Peter Němeček. International conference Applied Natural Sciences 2011 - Proceedings. Trnava: University of SS. Cyril a Methodius in Trnava, 2011, p. 362-365. ISBN 978-80-8105-266-8.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Efficiency of using blended learning in education of technical subjects
Name in Czech Efektivita využití blended learningu ve výuce odborných předmětů
Authors HRBÁČEK, Jiří (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Trnava, International conference Applied Natural Sciences 2011 - Proceedings, p. 362-365, 4 pp. 2011.
Publisher University of SS. Cyril a Methodius in Trnava
Other information
Original language English
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form storage medium (CD, DVD, flash disk)
RIV identification code RIV/00216224:14410/11:00055195
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-8105-266-8
Keywords (in Czech) Blended learning;efektivita využití;distanční studijní opory
Keywords in English blended learning;efficiency of use;distance study supports
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Changed: 22/1/2013 17:42.
Abstract
This paper summarizes the results of research conducted over the last few years of teaching in technical fields. The research was focused on the efficiency of use of study materials in the present study.
Abstract (in Czech)
Tato práce shrnuje výsledky výzkumu prováděného za několik posledních let výuky v technických oborech. Výzkum byl zaměřen na efektivitu využití distančních studijních opor v prezenční výuce.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 24/5/2024 09:50