a 2011

Cílená intervence v praxi internátu základní školy praktické

PAVLOVSKÁ, Marie a Věra VOJTOVÁ

Základní údaje

Originální název

Cílená intervence v praxi internátu základní školy praktické

Název česky

Cílená intervence v praxi internátu základní školy praktické

Název anglicky

Focused intervention in school practice

Autoři

PAVLOVSKÁ, Marie a Věra VOJTOVÁ

Vydání

Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. 2011

Další údaje

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-215-4

Klíčová slova česky

Dramatická výchova děti v riziku poruch chování intervenční triangl sociální stabilita kompetence potencialita

Klíčová slova anglicky

Drama in education etude ritual intervention strategy behaviour disorder institutional care intervention triangle social stability competences potentiality
Změněno: 21. 3. 2012 12:50, PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.

Anotace

CZ EN

Česky

V anotaci je popsán výstup z výzkumu metodiky intervenčních strategií s využitím etud dramatické výchovy pro podporu a posilování dětí v ústavní výchově s cílem prevence poruch chování. U dětí v institucionální výchově je zvýšené riziko vývoje poruch chování především z důvodu patologických popř. omezených příležitostí k učení. Cílenou intervencí formou dramatické výchovy je možné jim tato znevýhodnění kompenzovat.

Anglicky

In the Anotation is presents a research mapping the use of drama education etudes in the institutional care environment. The etudes are aimed to intervene and support the inclusion of children with behavior disorders.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání