2011
Cílená intervence v praxi internátu základní školy praktické
PAVLOVSKÁ, Marie a Věra VOJTOVÁZákladní údaje
Originální název
Cílená intervence v praxi internátu základní školy praktické
Název česky
Cílená intervence v praxi internátu základní školy praktické
Název anglicky
Focused intervention in school practice
Autoři
PAVLOVSKÁ, Marie a Věra VOJTOVÁ
Vydání
Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. 2011
Další údaje
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-215-4
Klíčová slova česky
Dramatická výchova děti v riziku poruch chování intervenční triangl sociální stabilita kompetence potencialita
Klíčová slova anglicky
Drama in education etude ritual intervention strategy behaviour disorder institutional care intervention triangle social stability competences potentiality
Změněno: 21. 3. 2012 12:50, PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.
Česky
V anotaci je popsán výstup z výzkumu metodiky intervenčních strategií s využitím etud dramatické výchovy pro podporu a posilování dětí v ústavní výchově s cílem prevence poruch chování. U dětí v institucionální výchově je zvýšené riziko vývoje poruch chování především z důvodu patologických popř. omezených příležitostí k učení. Cílenou intervencí formou dramatické výchovy je možné jim tato znevýhodnění kompenzovat.
Anglicky
In the Anotation is presents a research mapping the use of drama education etudes in the institutional care environment. The etudes are aimed to intervene and support the inclusion of children with behavior disorders.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|