PAVLOVSKÁ, Marie a Věra VOJTOVÁ. Cílená intervence v praxi internátu základní školy praktické. In Vítková, M., Opatřilová, D. (eds.). Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. Brno: PdF MU, 2011, s. 486-496, 10 s. ISBN 978-80-7315-216-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Cílená intervence v praxi internátu základní školy praktické
Název česky Cílená intervence v praxi internátu základní školy praktické
Název anglicky Focused intervention in school practice
Autoři PAVLOVSKÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) a Věra VOJTOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Brno, Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs, od s. 486-496, 10 s. 2011.
Nakladatel PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055197
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-216-1
Klíčová slova česky Dramatická výchova děti v riziku poruch chování intervenční triangl sociální stabilita kompetence potencialita
Klíčová slova anglicky Drama in education etude ritual intervention strategy behaviour disorder institutional care intervention triangle social stability competences potentiality
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 13. 4. 2012 07:56.
Anotace
Článek prezentuje výstup z výzkumu metodiky intervenčních strategií s využitím etud dramatické výchovy pro podporu a posilování dětí v ústavní výchově s cílem prevence poruch chování. U dětí v institucionální výchově je zvýšené riziko vývoje poruch chování především z důvodu patologických popř. omezených příležitostí k učení. Cílenou intervencí formou dramatické výchovy je možné jim tato znevýhodnění kompenzovat.
Anotace anglicky
The article presents a research mapping the use of drama education etudes in the institutional care environment. The etudes are aimed to intervene and support the inclusion of children with behavior disorders.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 31. 7. 2024 03:12