J 2011

Připravují gymnázia uchazeče o studium učitelství HV?

SOKOLOVÁ, Kamila

Základní údaje

Originální název

Připravují gymnázia uchazeče o studium učitelství HV?

Název česky

Připravují gymnázia uchazeče o studium učitelství HV?

Název anglicky

Prepare grammar school teacher candidates to study music education?

Autoři

SOKOLOVÁ, Kamila (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Teoretické reflexe hudební výchovy, 2011, 1803-1331

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055199

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

gymnázium;studium;hudba;výchova;příprava

Klíčová slova anglicky

grammar school;study;music;education;preparation
Změněno: 1. 4. 2012 10:12, Mgr. MgA. Kamila Sokolová, Ph.D.

Anotace

V originále

Jen škola, která je založena na týmové spolupráci a snahou pedagogů je stálé prohlubování jejich schopností, dovedností i vědomostí, dokáže reagovat na aktuální společenské změny a v neposlední řadě připravit žáky k jejich dalšímu studiu na vysoké škole.

Anglicky

Only school, which is based on teamwork and efforts of teachers is a permanent deepening of their abilities, skills and knowledge, can respond to current social changes and ultimately to prepare students for further study at university.

Návaznosti

MUNI/A/1022/2010, interní kód MU
Název: Výzkum využití multimediálnich technologií v hudební výchově na SŠ (Akronym: hudmedia)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum využití multimediálnich technologií v hudební výchově na SŠ, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty