SOKOLOVÁ, Kamila. Připravují gymnázia uchazeče o studium učitelství HV? Teoretické reflexe hudební výchovy. 2011, 'roč.7', 2., s. 16-20, 35 s. ISSN 1803-1331.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Připravují gymnázia uchazeče o studium učitelství HV?
Název česky Připravují gymnázia uchazeče o studium učitelství HV?
Název anglicky Prepare grammar school teacher candidates to study music education?
Autoři SOKOLOVÁ, Kamila (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Teoretické reflexe hudební výchovy, 2011, 1803-1331.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055199
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky gymnázium;studium;hudba;výchova;příprava
Klíčová slova anglicky grammar school;study;music;education;preparation
Změnil Změnila: Mgr. MgA. Kamila Sokolová, Ph.D., učo 65786. Změněno: 1. 4. 2012 10:12.
Anotace
Jen škola, která je založena na týmové spolupráci a snahou pedagogů je stálé prohlubování jejich schopností, dovedností i vědomostí, dokáže reagovat na aktuální společenské změny a v neposlední řadě připravit žáky k jejich dalšímu studiu na vysoké škole.
Anotace anglicky
Only school, which is based on teamwork and efforts of teachers is a permanent deepening of their abilities, skills and knowledge, can respond to current social changes and ultimately to prepare students for further study at university.
Návaznosti
MUNI/A/1022/2010, interní kód MUNázev: Výzkum využití multimediálnich technologií v hudební výchově na SŠ (Akronym: hudmedia)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum využití multimediálnich technologií v hudební výchově na SŠ, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 7. 2024 15:21