2011
Analýza přínosu učebních opor pro rozvíjení klíčových kompetencí u žáků praktické školy
BARTOŇOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Analýza přínosu učebních opor pro rozvíjení klíčových kompetencí u žáků praktické školy
Název česky
Analýza přínosu učebních opor pro rozvíjení klíčových kompetencí u žáků praktické školy
Název anglicky
Analysis of Curriculum Supports for the Development of Key Competencies in Practical School Pupils
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, VÍTKOVÁ, M., OPATŘILOVÁ, D. (ed.) Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole, od s. 390-401, 11 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055304
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-216-1
Klíčová slova česky
střední vzdělávání praktická škola žák s mentálním postiţením vzdělávání
Klíčová slova anglicky
secondary education practical school students with intellectual disabilities education research curriculum support
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 26. 1. 2013 15:31, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
Rámcové vzdělávací programy pro obor vzdělání praktická škola jednoletá a praktická škola dvouletá představují převratnou změnu v oblasti školství. Stanovují obsah, rozsah, podmínky a výsledky vzdělávání, které jsou povinné pro tvorbu školních vzdělávacích programů, které mohou školy do značné míry profilovat podle svých možností. Stať prezentuje dílčí výsledky výzkumného šetření zaměřeného na možnosti přístupů a práce s výchovně vzdělávacími prostředky využívanými v edukaci záků na praktické škole dvouleté.
Anglicky
Framework Educational Programs for the field of education in practical one-year school and practical two-year school represents a revolutionary change in education. Determining the content, scope, conditions and educational outcomes that are required for the creation of School Educational Programs, which schools largely profiled according to their abilities. The article presents partial results of a research focused on possibilities to access and work with educational and training resources used by the education of pupils at the practical two-year school.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|