D 2011

Analýza přínosu učebních opor pro rozvíjení klíčových kompetencí u žáků praktické školy

BARTOŇOVÁ, Miroslava

Základní údaje

Originální název

Analýza přínosu učebních opor pro rozvíjení klíčových kompetencí u žáků praktické školy

Název česky

Analýza přínosu učebních opor pro rozvíjení klíčových kompetencí u žáků praktické školy

Název anglicky

Analysis of Curriculum Supports for the Development of Key Competencies in Practical School Pupils

Autoři

BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, VÍTKOVÁ, M., OPATŘILOVÁ, D. (ed.) Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole, od s. 390-401, 11 s. 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055304

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-216-1

Klíčová slova česky

střední vzdělávání praktická škola žák s mentálním postiţením vzdělávání

Klíčová slova anglicky

secondary education practical school students with intellectual disabilities education research curriculum support

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 26. 1. 2013 15:31, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Anotace

V originále

Rámcové vzdělávací programy pro obor vzdělání praktická škola jednoletá a praktická škola dvouletá představují převratnou změnu v oblasti školství. Stanovují obsah, rozsah, podmínky a výsledky vzdělávání, které jsou povinné pro tvorbu školních vzdělávacích programů, které mohou školy do značné míry profilovat podle svých možností. Stať prezentuje dílčí výsledky výzkumného šetření zaměřeného na možnosti přístupů a práce s výchovně vzdělávacími prostředky využívanými v edukaci záků na praktické škole dvouleté.

Anglicky

Framework Educational Programs for the field of education in practical one-year school and practical two-year school represents a revolutionary change in education. Determining the content, scope, conditions and educational outcomes that are required for the creation of School Educational Programs, which schools largely profiled according to their abilities. The article presents partial results of a research focused on possibilities to access and work with educational and training resources used by the education of pupils at the practical two-year school.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání