2011
Profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení – závěry z výzkumného šetření.
BARTOŇOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení – závěry z výzkumného šetření.
Název anglicky
Professional Assesment for Pupils with Specific Learning Disabilities – Conclusions from the Research
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
MSD. Brno, FRIEDMANN Z. (et al.) Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce. Professional Assesment to Students the with Special Education Need and thein Success at the Job Market, od s. 155-166, 11 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055308
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5602-2
Klíčová slova česky
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami střední škola profesní orientace výchovný poradce strategie a přístupy
Klíčová slova anglicky
Pupils with Special Needs Secondary School Professional Counseling Education Advisor Strategies and Approaches
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 2. 3. 2014 21:40, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
Profesní poradenství můžeme charakterizovat jako systém poradenských služeb k volbě povolání, k volbě optimální vzdělávací a profesní dráhy v průběhu celého života. U žáků se specifickými poruchami učení hraje profesní orientace důležitou úlohu v následném výběru střední školy. Faktory, které ovlivňují volbu profese, jsou popsány v prezentované kapitole. Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Anglicky
Professional counseling can be characterized as a system of advisory services, career choice, the choice of optimal educational and career throughout life. For pupils with specific learning disabilities professional orientation plays an important role in the subsequent selection of high school. Factors that influence the choice of profession are described in chapter presented. It is a partial research carried out in the framework of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|