2011
Zjišťování lexikální a morfologicko-syntaktické jazykové roviny u dětí v rámci speciálněpedagogické diagnostiky.
KLENKOVÁ, JiřinaZákladní údaje
Originální název
Zjišťování lexikální a morfologicko-syntaktické jazykové roviny u dětí v rámci speciálněpedagogické diagnostiky.
Název anglicky
Special Educational Diagnostics of Lexical and Morphosyntactic Language Levels in Children.
Autoři
KLENKOVÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, OPATŘILOVÁ, D. et al. Vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním. Education of Students with Disabilities nad Health Disadvantages. od s. 217-226, 10 s. 2011
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055336
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-219-2
Klíčová slova anglicky
preschool age; impaired communication ability; special pedagogical diagnostics; speech therapy diagnostics; language lexical components; morphology; syntax
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 19. 2. 2013 13:12, doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
V originále
V kapitole je prezentován výzkum, který byl realizován u dětí před nástupem do školy s cílem zjistit, jak je rozvinuta jejich slovní zásoba, morfologie a syntax. Výzkumná šetření proběhla u dětí s narušenou komunikační schopností, které jsou zařazeny do logopedických tříd mateřských škol, kontrolní skupinou byly intaktní děti předškolního věku z běžných mateřských škol.
Anglicky
This chapter presents the research conducted in the group of pre-school children. The aim was assess the actual level of their vocabulary, morphology and syntax. The survey was conducted in children with impaired communication ability placed in speech therapy classesin pre-schools. The control constituted of preschool children educated in mainstream pre-schools.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|