JANDA, Miroslav, Jan ŠŤÁVA a Gabriela VĚCHTOVÁ. WHAT GUARANTEE PROVIDE TEACHERS TO GIFTED PUPILS IN THE ELEMENTARY SCHOOLS. In Talented learner. První vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 52-70. Výzkumné práce. Svazek 4. ISBN 978-80-210-5701-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název WHAT GUARANTEE PROVIDE TEACHERS TO GIFTED PUPILS IN THE ELEMENTARY SCHOOLS
Název česky JAKÉ GARANCE POSKYTUJÍ UČITELÉ NADANÝM ŽÁKŮM NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH
Autoři JANDA, Miroslav (203 Česká republika, garant, domácí), Jan ŠŤÁVA (203 Česká republika, domácí) a Gabriela VĚCHTOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání První vydání. Brno, Talented learner, od s. 52-70, 19 s. Výzkumné práce. Svazek 4. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055390
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5701-2
Klíčová slova česky nadaný žák; pedagogika nadaných; vývoj dítěte; výzkum; pedagogicko-psychologická poradna (PPP); poznatek; české školy; diagnostika;
Klíčová slova anglicky talented pupil; science of education for gifted children; child development; research; pedagogicalpsychological advisory service; knowledge; Czech schools; diagnostic
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: PaedDr. Jan Šťáva, CSc., učo 885. Změněno: 26. 2. 2013 19:57.
Anotace
Readiness of Czech schools to educate gifted pupils is still not appropriate. This chapter presents research analysis and empirical research outcomes of the reality. Also offers current view of the problematic of identification of gifted pupils and teachers' readiness to educate gifted pupils.
Anotace česky
Připravenost českých škol vzdělávat nadané žáky ještě stále není dostatečná. Tato kapitola představuje výzkumnou analýzu a výsledky empirického výzkumu reality. Také nabízí aktuální pohled na problematiku identifikace nadaných žáků a připravenost učitelů na vzdělávání nadaných žáků.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 13. 7. 2024 16:05