D 2011

K PŘIPRAVENOSTI UČITELŮ NA PRÁCI S NADANÝMI ŽÁKY

VĚCHTOVÁ, Gabriela

Základní údaje

Originální název

K PŘIPRAVENOSTI UČITELŮ NA PRÁCI S NADANÝMI ŽÁKY

Název anglicky

IS THE PREPARATION OF TEACHERS ORIENTED TO THE WORK WITH TALENTED PUPILS?

Autoři

VĚCHTOVÁ, Gabriela

Vydání

První vydání. Brno, Nadaní žáci ve škole, od s. 133-145, 13 s. 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5760-9

Klíčová slova česky

nadaný žák, úspěšnost, kreativita, schopnosti, poruchy chování, učitel, motivace, schopnost

Klíčová slova anglicky

talented pupil, success, creativity, skill, behavioral disorders, teacher, motivation

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 14. 3. 2012 20:57, Mgr. Gabriela Věchtová

Anotace

V originále

jestliže vyhláška MŠMT ČR č. 73/2005 Sb. o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných jim dává právo na diferencovaně odpovídající kvalitu vzdělávání, je potřebné zároveň vnímat stupeň odborné připravenosti pro realizaci potřeb, které by vedly k adekvátnímu rozvoji individuálních vloh každého jedince.

Česky

jestliže vyhláška MŠMT ČR č. 73/2005 Sb. o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných jim dává právo na diferencovaně odpovídající kvalitu vzdělávání, je potřebné zároveň vnímat stupeň odborné připravenosti pro realizaci potřeb, které by vedly k adekvátnímu rozvoji individuálních vloh každého jedince.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání