2011
K PŘIPRAVENOSTI UČITELŮ NA PRÁCI S NADANÝMI ŽÁKY
VĚCHTOVÁ, GabrielaZákladní údaje
Originální název
K PŘIPRAVENOSTI UČITELŮ NA PRÁCI S NADANÝMI ŽÁKY
Název anglicky
IS THE PREPARATION OF TEACHERS ORIENTED TO THE WORK WITH TALENTED PUPILS?
Autoři
VĚCHTOVÁ, Gabriela
Vydání
První vydání. Brno, Nadaní žáci ve škole, od s. 133-145, 13 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5760-9
Klíčová slova česky
nadaný žák, úspěšnost, kreativita, schopnosti, poruchy chování, učitel, motivace, schopnost
Klíčová slova anglicky
talented pupil, success, creativity, skill, behavioral disorders, teacher, motivation
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 14. 3. 2012 20:57, Mgr. Gabriela Věchtová
V originále
jestliže vyhláška MŠMT ČR č. 73/2005 Sb. o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných jim dává právo na diferencovaně odpovídající kvalitu vzdělávání, je potřebné zároveň vnímat stupeň odborné připravenosti pro realizaci potřeb, které by vedly k adekvátnímu rozvoji individuálních vloh každého jedince.
Česky
jestliže vyhláška MŠMT ČR č. 73/2005 Sb. o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných jim dává právo na diferencovaně odpovídající kvalitu vzdělávání, je potřebné zároveň vnímat stupeň odborné připravenosti pro realizaci potřeb, které by vedly k adekvátnímu rozvoji individuálních vloh každého jedince.
Anglicky
If the Government regulation No. 73/2005 Coll. about education of children, pupils and students with special educational needs and children, pupils and students extremely talented give them the right to appropriate quality of education differentially, it is also necessary to perceive the degree of professional readiness for the implementation of needs, that would help to appropriate development of individual.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|