BAZALOVÁ, Barbora a Jana NOVÁKOVÁ. Zkušenosti žáků s poruchou autistického spektra s inkluzivním vzděláváním. In KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 261-270. ISBN 978-80-210-5731-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zkušenosti žáků s poruchou autistického spektra s inkluzivním vzděláváním
Název anglicky Experience of Students with Autism Spectrum Disorders in Inclusive Education
Autoři BAZALOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí) a Jana NOVÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Brno, KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities. od s. 261-270, 10 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055397
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5731-9
Klíčová slova česky Aspergerův syndro; vysoce funkční autismu; poruchy autistického spektra; žák; inkluzivní vzdělávání; inkluzivní škola
Klíčová slova anglicky Asperger syndrome; high functioning autism; autism spectrum disorders; student; inclusive education; inclusive school
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D., učo 11544. Změněno: 22. 1. 2013 16:48.
Anotace
Kapitola prezentuje výsledky kvalitativního šetření zaměřeného na zkušenosti žáků s poruchou autistického spektra v inkluzivním vzdělávání. Šetření bylo založeno na rozhovorech s třemi žáky s Aspergerovým syndromem a vysoce funkčním autismem a jejich rodiči.
Anotace anglicky
The chapter presents results of qualitative research focused on experience of students with autism spectrum disorders in inclusive education. The research study was based on interviews with students with Asperger syndrome, high functioning autism and their parents.
Návaznosti
MUNI/A/1021/2010, interní kód MUNázev: Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení (Akronym: IVZVSDP)
Investor: Masarykova univerzita, Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 23. 6. 2024 10:30