2011
Zkušenosti žáků s poruchou autistického spektra s inkluzivním vzděláváním
BAZALOVÁ, Barbora a Jana NOVÁKOVÁZákladní údaje
Originální název
Zkušenosti žáků s poruchou autistického spektra s inkluzivním vzděláváním
Název anglicky
Experience of Students with Autism Spectrum Disorders in Inclusive Education
Autoři
BAZALOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí) a Jana NOVÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Brno, KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities. od s. 261-270, 10 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055397
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5731-9
Klíčová slova česky
Aspergerův syndro; vysoce funkční autismu; poruchy autistického spektra; žák; inkluzivní vzdělávání; inkluzivní škola
Klíčová slova anglicky
Asperger syndrome; high functioning autism; autism spectrum disorders; student; inclusive education; inclusive school
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 22. 1. 2013 16:48, doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
V originále
Kapitola prezentuje výsledky kvalitativního šetření zaměřeného na zkušenosti žáků s poruchou autistického spektra v inkluzivním vzdělávání. Šetření bylo založeno na rozhovorech s třemi žáky s Aspergerovým syndromem a vysoce funkčním autismem a jejich rodiči.
Anglicky
The chapter presents results of qualitative research focused on experience of students with autism spectrum disorders in inclusive education. The research study was based on interviews with students with Asperger syndrome, high functioning autism and their parents.
Návaznosti
MUNI/A/1021/2010, interní kód MU |
|