C 2011

CPV videoweb pro vzdělávání učitelů fyziky

VACULOVÁ, Ivana

Základní údaje

Originální název

CPV videoweb pro vzdělávání učitelů fyziky

Název anglicky

CPV videoweb for the education of future teachers of physics

Autoři

VACULOVÁ, Ivana (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Janík, T., Minaříková, E. a kol.: Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum. od s. 109-120, 12 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, Svazek 21, 2011

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055413

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-213-0

Klíčová slova česky

Výzkum přírodovědného vzdělávání; učitelé fyziky; elektronické učební prostředí

Klíčová slova anglicky

Research of scientific education; teachers of physics; electronic learning environment

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 15. 2. 2013 12:42, Mgr. Ivana Medková, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola popisuje oblasti výuky fyziky, které se na základě výzkumu jeví jako problematické. Ke každé oblasti byly dále přiřazeny ukázky videosekvencí z výuky fyziky a vytvořeny sady otázek pro (budoucí) učitele. Tyto otázky slouží jako nástroj diagnostikování a rozvíjení reflektivních kompetencí (budoucích) učitelů a zároveň jako výzkumný nástroj.

Anglicky

The chapter presents the areas that are considered as problematic, based on the research of physics education. In each area, we show several illustrative videosequences of physics education, and related sets of tasks for (prospective)teachers. This e-learning environment should serve the purpose of diagnosing and developing reflective competences of (prospective) teachers and also as a research tool.