2011
CPV videoweb pro vzdělávání učitelů fyziky
VACULOVÁ, IvanaZákladní údaje
Originální název
CPV videoweb pro vzdělávání učitelů fyziky
Název anglicky
CPV videoweb for the education of future teachers of physics
Autoři
VACULOVÁ, Ivana (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Janík, T., Minaříková, E. a kol.: Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum. od s. 109-120, 12 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, Svazek 21, 2011
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055413
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-213-0
Klíčová slova česky
Výzkum přírodovědného vzdělávání; učitelé fyziky; elektronické učební prostředí
Klíčová slova anglicky
Research of scientific education; teachers of physics; electronic learning environment
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 15. 2. 2013 12:42, Mgr. Ivana Medková, Ph.D.
V originále
Kapitola popisuje oblasti výuky fyziky, které se na základě výzkumu jeví jako problematické. Ke každé oblasti byly dále přiřazeny ukázky videosekvencí z výuky fyziky a vytvořeny sady otázek pro (budoucí) učitele. Tyto otázky slouží jako nástroj diagnostikování a rozvíjení reflektivních kompetencí (budoucích) učitelů a zároveň jako výzkumný nástroj.
Anglicky
The chapter presents the areas that are considered as problematic, based on the research of physics education. In each area, we show several illustrative videosequences of physics education, and related sets of tasks for (prospective)teachers. This e-learning environment should serve the purpose of diagnosing and developing reflective competences of (prospective) teachers and also as a research tool.